Bonjour !
Je suis Erik, le propriétaire de NEXXOR. Enchanté de vous rencontrer 🙂
Nous aidons les petites et moyennes entreprises à atteindre leurs objectifs depuis plus de 20 ans.
NEXXOR, c’est surtout moi, Erik. Vous traiterez essentiellement avec moi personnellement. Bien sûr, j’ai une équipe derrière moi et pour les plus gros projets, je travaille avec des spécialistes. Mais je suis toujours le chef de projet. Je gérerai l’ensemble du projet du début à la fin, pour garantir que tout fonctionne selon vos attentes.
Trustworthiness, client satisfaction and honesty are part of NEXXOR’s values. We always do our best to exceed our clients’ satisfaction.
A little about me
I’m originally from Montréal, Canada (so yes, I speak both English & French). As my wife is Taiwanese, I currently spend most of my time between Canada & Taiwan.
I’ve been working in IT for more than 20 years. I’m a certified business analyst and also a seasoned developer.
I’ve been building many management systems over the years to help businesses manage their process. It goes from small time tracking systems to company-wide management systems for multi-plants, multi-countries companies.
I thrive to achieve your complete satisfaction with our project. So don’t hesitate to contact us 🙂
Pour plus d’informations à mon sujet, consultez mon profil LinkedIn et mon site web personnel.